Animals!

We are studying the animals, now we know that all living things are born, grow, reproduce  and die. We have experienced this is class by observing our pets and we have learnt a lot!

Take a look!

Estamos estudiando los animales en  clase, ahora ya sabemos que todos los seres vivos nacen, crecen, se reproducen y   mueren. Hemos traído nuestras mascotas a clase, las hemos observado y cuidado … y ¡hemos aprendido un montón!

Echad un vistazo…

Do you want to play?

Have fun while learning English! :D

:) English teachers 1º primary!

Pets

click here!

click here to play!

click here!

let’s sing!

here you have the song we have learnt in class! enjoy! :)

HAPPY THANKSGIVING DAY!

Today it’s thanks giving day and the teachers are fully thankful for the pupils we have! we all give thanks for having such  good students!!!

here we have a nice video which explains the story of  the first thanksgiving day and  a beautiful song to celebrate the it! enjoy!

Hoy es acción de gracias y los profesores estamos agradecidísimos por los alumnos que tenemos! todos damos las gracias por tener tan buenos estudiantes! :)

Aquí tenemos un vídeo de dibujos donde nos explican la historia del primer día de acción de gracias y también tenemos una bonita canción para celebrarlo… disfutadla!!

thanks giving story!

thanksgiving song! :)

we learn the numbers!

Hello! in primary 1 we are singing a song to practise the numbers from 1 -10 and colours! let’s do it! :)

¡Hola! en primero de primaria estamos aprendiendo una canción para practicar los números del 1 al 10 y los colores. ¡Allá vamos!

numbers song!

colours song!

Science. Tema 4.

Hemos creado un par de documentos, resumen del tema 4 (PDF) y presentación (Power Point), donde se reflejan los contenidos básicos correspondientes al tema “Animals”.

No es necesario el aprendizaje de todos los animales.

Usad los siguientes enlaces para descargarlos: Resumen del tema 4 y Presentación.

Merry Christmas!

Christmas has just begun!!! You can start  singing and dancing Christmas Carols.

A funny Thanksgiving episode

We had a good laugh at this version about  Thankgiving.

CLICK HERE

FUN THANKSGIVING VIDEO

THANKSGIVING DAY HISTORY

More videos about Thanksgiving  day. I thought you would like to have a look at it at home with your family and retell them the story we saw together on that day.

CLASES

AQUÍ OS DEJAMOS UNOS VIDEOS DE VUESTROS HIJOS/AS EN LAS CLASES DE SCIENCE.